Leveransvillkor

Leverans - Frakt - Reklamation villkor

Leveranser & Leveranstider

Leverans inom Sverige sker med Postnord.

Finns produkten i lager och beställningen kommer in före 14.00 så packas den och skickas samma dag. För beställning efter 14.00 skickas den senast påföljande vardag. Leveranstiden för respektive produkt är mellan 2-7 dagar men vi reserverar oss för händelser som vi inte kan styra över som fördröjer leveranstiden.

Vissa produkter levereras direkt från någon av våra leverantörers lager. Detta innebär att vissa beställningar kan komma att delas upp i flera leveranser.

Leveranstiden inom Sverige är normalt 2-4 vardagar till närmaste ombud.

När varorna nått ombudet får ni en avisering via sms eller mejl.

Våra tjänster gällande webbaserade utbildningar har en leveranstid på 1-3h efter beställning.

Frakter

Frakt tillkommer på alla priser utom utbildningar.
Fraktpriserna varierar från 140 kr och uppåt beroende på vikt.

Reklamationer

Reklamationer skall göras snarast efter att varan mottagits.
Om varan är skadad, eller saknas, skall detta anmälas till Jmm´s Servicetjänst på ankomstdagen på 070-389 56 42 eller jmmsservicetjanst@outlook.com.
Det är viktigt att du gör en korrekt anmälan av eventuella skador.
Upptäcker du skadan när du packar upp din vara så måste du anmäla det till oss inom två arbetsdagar från mottagandet av varan.

När vi mottagit varan och godkänt reklamationen gör vi något av följande:

  • Reparerar varan (om möjligt)

  • Skickar dig en ny felfri vara.

  • Återbetalar dig för köpet